Pamuk ben Barbaros mahallesinde oturuyorum normalde zaten İsmail beyde takipliyim açılma olunca acil İsmail hoca serklaj yaptı kendi yaptı ve takibimi de o yapıyor salı günü inşallah kontrolüm var Allah nasip ederse doğumu da isamil beyde düşünüyorum onun öncesinde İsmail bey rahim filmimi de çekti gayet memnun kaldım kendisinden