Pamuk ben olamadım serklaj, kesem rahim ağzı dışına sarktığı için keseyi patlatmamak ya da enfeksiyon kapılmaması adına. 22+6da açılmam oldu kesem sarktı hastaneye yatırıldım hangi ildesiniz bilmiyorum ama ben istanbul üsküdarda zeynep kamil hastanesinde yattım 1 ay kadar. o zaman hastanede yatanlarla tanışmıştım. daha önce düşük yapmış bir kız vardı bu gebeliğinde önlem amaçlı serklaj yapılmış yapan doktor da çetin kılıççı çok memnun kaldım demişti ben de 2. çocuk olursa önlem amaçlı olarak anlatmıştı bana. zeynep kamil zaten kadın doğum alanında çok başarılı yakınsanız bence bakın derim özeller baştan savıyor çünkü. ben de özel takipliydim artık gitmiyorum