1anneseyma Kızlar doktora gittim başka sebebten bebeğin kafası hala yukarda ayaklar aşağıda. Önerisi olan var mı tersine dönsün diye
FatmaEnder 1anneseyma doktorum bana yerleri elinle silmeye başla dönsün demisti Haftaya kontrolüm bakalim
Ireeeeem 1anneseyma YouTube simge duman ters duran bebeği kanala yönlendir var. Onu deneyebilirsiniz çok işe yaradığını duyuyorum hep. Mutlaka yanınızda biri olsun her gün yapın
Hlycsr91 Peki ayakları aşağıdayken hareketleri daha az mı bebişin. Benimde baş aşağıydı ama tekrar dönmüş şuan ayakları aşağıda hareketlerini daha az hissediyorum.
1anneseyma Hlycsr91 yok bilakis hareketli yani normal hareketleri çok şükür hatta bugün doktora gitmemin sebebi iç çamaşırımda ıslaklık vardı avuç içi kadar korktum niye diye nstye felan bağladılar şükür bir şey çıkmadı
Hlycsr91 1anneseyma 1 hafta önce baş aşağı duruyordu beneğim hareketleri çok sertti ama dün doktora gittim hareketleri az diye. Ters döndüğü için dedi 😔 28 haftadayım ben çok az pıt pıt hissediyorum bebeğimi.
1anneseyma Zeymerr inşallah doktor biraz suratsız söyledi sanki bir şey varmış gibi ona takıldım sanırım biraz da teşekkürler ☺️
Zeymerr 1anneseyma biz bu hafta 37 haftalık olduk geçen hafta banada kafası yukarda dedi dün kontrole gittim normal dedi yani demem o ki hiç belli olmaz rabbim nasip ederse doğacağı gün bile döner o 🤗