Zeynepkocaoglu06 35+4 olduk hareketlerimiz artık azaldı gibi sadece dönerken felan hareketlerini hissediyorum sertlik oluyor bir yerde toplanıyor onun dışında çok az hareketi 3 kiloyu geçtik acaba yeri daraldığı için mi böyle aynı durumda olan var mı?
Rablrbnn Zeynepkocaoglu06 haftasına göre kilosu baya iyi yeri daraldığı için hareketleri azalıyordur sen dikkat et yinede
Zeynepkocaoglu06 Hiç hissetmiyor değilim çok şükür ama tabi eskisi kadar sık değil bir değişiktir ki hareket etsin diye çikolata yiyorum tepki vermiyor ceviz yiyorum tepki veriyor 😂