Mucizem00 ilk zaten doğuma en fazla 3 hafta kala çalışabiliyorsunuz,diyelim 3 hafta kadar çalıştınız 16 haftalık rapor alma hakkınız olduğu için doğumdan sonra 13 hafta daha rapor alabiliyorsunuz,şartlara uyuyorsunuz rapor alırken çalışıyor olacaksınız ve 3 aylık sigortanız olacak devlet 16 haftanı karşılıyor ister doğumdan önce ister sonra kullan umarım yardımcı olmuşumdur