Kubra1414 benim 4 yil once oglum dogduktan 1-1 bucuk hafta falan sonra oldu kan ve irin gelmisti o kadar korkmustum ki ölüyorum diye.dusundugum tek sey ogluma kimin bakicagiydi resmen.hemen doktora haber verdik gittik tenturdiyot ve pamukla pansuman yapmam gerektigini soyledi cok onemsemedi.simdi 17 haftalik hamileyim suanki doktorum daha onceden dikisim patladigi ve kanamam oldugu icin normal dogum olamiycagini cunku icerde hasar kalabilmis olucagini soyledi o yuzden yine bu dogumumda da zorunlu sezeryan olucam.yalniz benim de kafami karistiran sey;o zaman benim doktorum cok kizmisti 3. Gun korse takmaya basladigim icin ben de korseden bildim hep patlamasini.ama bu doktoruma soyledigimde "biz hastalarimiza dogumdan hemen sonra oneriyoruz korseyi ondan olmasi mumkun deil"dedi.ben de acaba dikisleri mi o zaman yapamadilar falan dedim hatta o da olabilir bilemiyorum dedi