Selam. Ben 39.0 haftalığım. Sadece yürüdüğüm zaman vajinama bıçak saplanır gibi oluyor. Çokda acı verici bişey değil. Doktor bebeğin iki parmak kadar aşağıya indiğini söyledi. Sancılarımın başlaması için bolca yürüyorum ve merdiven inip çıkıyorum. Arada squad yapıyorum. Ama güçlü sancılarım olmuyor.