defnezumram Aseeeee sabah kahvaltısı akşam yemeği aralarda meyve yada süt o tarz şeyler yiyorum sadece abur cubur yok aşerme yok ekstra yemek yemek yok 8den sonra bişi yemiyorum ama 66yla hamile kaldım 83 olmuşm 33+2deyim psikolojim bozuldu yesemde kilo alsam içim yanmaz 🫠🫠
Zekiye45- 19+3 haftalıkız prensesimle ve 60ile hamile kaldım şuanda 65 kiloyum fazla mı aldım bilmiyorum ilk gebeliğim o yüzden tecrübem yok kusmadım hiç ben ondan da olabilir mi acaba?
Aseeeee Zekiye45- benim de 23. Haftam 6 kiloya yakın aldım bana da fazla gibi geliyor ama bilmiyorum 🤷♀️ aslında normal zamanda yediklerimden daha sağlıklı ve daha az besleniyorum ama yine de alıyorum hormonlardan sanırım
Zekiye45- Aseeeee bende aynı şekil öyle abur cuburum yok normal yemek de yiyorum sağlıksız beslenmiyorum yani anlamadım ben bu işi🤣
Aseeeee defnezumram ben de bu yolda ilerliyorum maalesef 😒 hamileyim diye şımarıp yesem neyse. İnşallah doğum sonrası hızlıca verirsiniz
defnezumram Aseeeee umarım veririm valla iyice bunalıma girdim bide kilo takıntılıyım ki sorma gitsin ya
Svdalsnn Aseeeee valla tatlım öyle cok kilo alacam diye yememden kısmadım. Ama bol bol yeşillik yiyorum su içmeye devam ediyorum su en önemlisi bol bol su iç. Ne ödemin olur ne bişey en güzwli su
Asinemkaan Aseeeee korumadım aslında normal beslendim hamilelikten önceki gibi sadece su içmeye özen gösterdim 2 lt net su ıcıyorum günlük Max 3,5lt oluyor cok nadir o yüzden olabilir gebelik öncesinde hiç su ıcmezdim
Aseeeee defnezumram ben de öyleyim her sabah soluğu tartıda alıyorum her sabah +1 kilo var anlamıyorum 😁😁
Elfve Ben de 24. Hafta 69la kaldım 68 e düştüm şuan 72 73 çıkıyorum. Boyum 170 ama kalçam dünya kadar oldu maalesef çok üzülüyorum 3. Doğumum olcak. Doğumda hiç kilom gitmiyor üstüne lohusayken alıyorum delircem