piemses_annesi Geçen Hafta muayeneye gittiğimde doktor bebeğin kanala iyi şekilde yerlestigini söyledi bebişim artık kanala inip yerleşmiş kızlar🙈 tahmini yerleştikten ne kadar sonra doğum oluur 37 haftaligim suan ???
Bebiskomiskom Bnimde 37 de tamamen yerlesmisti ama gel gelelimki bana gore 42 haftada kaytlara gore 41 haftada dogdu 😉