Bsrozby Nrhnyc benim şafak bitti tam 40+0 oldum bu gece sancılarım başladı geceden beri sancılarım var inşallah sizinde öyle olur
Nrhnyc Bsrozby yapıyorum ya :/ bu sabah leke geldi ardında su geldi zannettm, hastaneye gittim. Nst bagladılar ama sancı yok. Suyum falan da gelmedi. Geri eve geldim 🙈
Bsrozby Nrhnyc aldım bugün çok şükür 🤲♥️ en kısa zamanda pozitif normal doğum hikayemi yazicam inşallah ☺
Meridag Nrhnyc bana ds öyle demişti doktorum ilk gebeliğimde. Gitmedim bekledim 40+2 doğdu kızım çok güzel bir şekilde 🤩 Hiç risk almak istemiyor doktorlar 🤷♀️
Nrhnyc Meridag evet aynen öyle. Hem kilo almasını ıstemıyo kolay doğması için. Hem de kafasını falan yapar diye herhalde. Bugün de kendiliğinden birşey olmazsa yarın gidiyorum bakalım 39+4 de. Hayırlısı Rabbim’den 🤲🤲