Merhaba hanımlar size doğumumu Bildirmiştim Şimdi detaylı şekilde size anlatmak istedim hamileliğimi 5inci haftamda öğrendim ilk gebelik ve heyecan çok tabi sonra 7de kontrol için tekrar doktora geldim fakat kan tahlili sonucunda tokoplazma denen bı hastalık olduğunu öğrendim sokak Kedisinden geçen bı mikrop Profesör bile aldır dedi ben hiç aldırma gönlün de olmadım bı kaç hastaneye sordurdum özel devlet gibisinden sonra hastalığı 2 ay önce gecirdigimi öğrendim ve gebelikten önce olup hala etkisi varmış dediler İyi ki Aldırma yönünde gönlüm olmadı çok sıkılıp üzüldük yıprandık eşim de bende
çok şükür herşey çok güzel normale döndü Herneyse Normalde kontrollerim hafta da 1 düşmüştü 35 hafta dan sonra 39+4 de kanla karışık azcik suyum Geldi hemen doktora gittim öğlen saat 3.30 gibi biraz azalmış suyun eve git yada yatış yapalım sancin çok az çıkmış dedi ben kalmak istemedim sancıyi evde çekmek istedim suni almak istemedim doktorumda onermedi zaten evde akşam 11 gibi başladı sancım Ufak Ufak hiç uyumadım sürekli yürüdüm hol de Normal doğuma yürümek çok iyi geliyor gerçekten gece 3 den 5 e kadar sancı sıklaştı 5 dk da bire düştü eşimi kaldırdım 20dk da hastaneye gittik hemen nst ye alındım sancılar çıktı açıklık baştan beri 1 cm idi kontrol de 4 olmuş açıklık ama 10 olmasını beklicez dedi ve inanır mısınız öğlene kadar Kendi sancım ile bekledim sabrettim Gerçekten çok iyi oldu 13.30da kızım dünyaya geldi doğum yapalı 2 gün oluyor sadece dikiş ağrım var 6 tane atıldı karşı odamda ki biri sezaryendi o yatarken ben gezdim çok şükür normal doğumun dezavantajini orda anlamış oldum.Herse yolunda çok şükür kızımla dün evimize geldik.ALLAH Herkese Benim gibi güzel doğumlar nasip etsin Tek avazda kurtulun inşallah Aklıma gelip anlattıklarım bunlar sormak istediğiniz bişe olursa anlatabilirim.