piemses_annesi Merhaba arkadaşlar 37 haftaligim ve sarı renkte akintilarim oluyor nedenini bilen varmiii
bsrabrna piemses_annesi canım sanırım enfeksiyondan kaynaklı benimde çok oluyor çünkü hamileliğimin son haftalarında daha da olmaya başladı. Hatta ilk Şaşe şeklimde ilaç kullandım sonra antibiyotik kullandım 🥹 ama hala devam ediyor maalesef
piemses_annesi Evet bende fitil kullanmıştım nedense artıyor dediğin gibi doktor bebek kanala yerleşmiş dedi acaba onun bir ilgisivarmi