Atikaa yani riskin yoksa 1 hafta daha bekle zaten bebek gelmiyorsa her türlü sezeryanla alacaklar ama gelmek isterse normal doğum yaparsın internette bebeği kanala sokan hareketler var onları yapsaydın aksak gebe yürüyüşü özellikle ama rahim dönük nasıl oluyor bilmiyorum o yüzden riskleri varsa beklemene bile gerek yok