Merhaba ben 8 haftalık hamileyim bugün kontrolümde tiroit bezlerin gebeliğine göre yavaş çalışıyor dedi doktor ilaç yazdı levotiron sabah aç karnına kullanıcam ama bi korktum böyle tiroidin yavaş çalışması gebeliğimi olumsuz etkiler mi galiba düşük yapmaya bile sebep olabiliyormuş var mı bu durumda olab şekerim de sınırda çıktı fazla şekerli şeyler yeme dedi