Niye bu kadar sabırsızım bilmiyorum ama sıcakların bu sabirsizligima etkisi çok bence
G12s_18 27+4 allah korusun ama ben bile sabırsızım sıcaklar yüzünden 😂
G12s_18 40 ve hala doğum olmadı 😏 kanala bile girmemiş sizin kaç haftanız
edadm Sizin daha var beklesin bebiş 🤣
hulyaakgn34- 39 olduk ☺️
hulyaakgn34- 40+5 hala dogmadı napcaz biz ya adam ıcerde askerlıge hazırlanıyor sanki 😂 😂
brsngengec Allah sabır versin 41 de alırlar artık
G12s_18 pazar gunu 41 oluyo sunı yada sezeryan olucak artık Hakkımızda hayırlısı