Mombrby 27r1907 27r1907 bende tup bebekle hamileyim kullandığın bir igne varmı ? Ayrıca 48 saat sonra tekrar test yap dediler mi sanada
Marsmelow 27r1907 tebrik ederim harika bir haber. Çok büyük emek. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
27r1907 Mombrby bugün tekrar kan vereceğim kullandığim iğne yok progestan kullanıyorum fitil olarak ekstra ilaclarla devam ediyorum
Ebru_20 Mombrby herkesin tedavi süreci farklı oluyor ama ben 2 adet iğne kullandım transferden sonra ve 20 haftalık olana kadar Progestan kullandım bir de oksapar onu doğuma kadar kullanacağım
Ebru_20 27r1907 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah tüp bebek annesi olarak çok sevindirici bir haber 😘
Mombrby Ebru_20 sanırım evet bende başta internette öyle okudum şaşırmıştım ama doktor bu şekilde kullanmaya devam et dedi bende sadece onu kullanıyorum başka ekstra bir ilaç kullanmıyorum
Birminikannesi1 Ebru_20 bende progestan igne ve oksapar kullandım 10 hafta da bıraktırdı doktor şuan 15 haftalık hicbirsey kullanmıyorum evet herkesin farkı 😊
melekmommm 27r1907 ayy canım hayırlı olsun bende tüp bebk annesiyim 31 haftalık olduk bile darısı sana inşallah 😇
Ebru_20 Birminikannesi1 ben ostrofem dubaston coraspirin Progestan hem fitil hem iğne proluton Depot vardı haftada 1 folik asit kullandım baya bı süre şu an balık hapı ayriyeten 3 tane vitamin var bir de oksapar
GG44 27r1907 bende 4 ağustosta transfer oldum bugün öylesine erken gebelik testi yaptım evde pozitif çıktı daha sonra kan verdim 60 cıktı değerim pazar günü tekrar kan vermemi söyledi hemşirem allahın izniyle herşey çok güzel olur hepimiz için 🥹🫶🏻
27r1907 GG44 insallah benimde 57 olmus değerim salı günü tekrar kan vereceğim 2 embriyo koyduk biz siz kac tane