Exelanss ben de çok araştırdım açıkçası o kadarcık çekime o denli paralar boşuna masraf geldi bana. Oda süslememi kendim yapacam, fotoğraf çekimi de şöyle düşündük, zaten elimizde ki telefonlar profesyonel fotoğraf makinalarını aratmıyor. Niye bi daha boşuna para verelim ki kendimiz çekeriz, doğum esnasında da doktora çektiririz dedik. Doktorumuzda kabul etti. O kadar para da cebimize kalacak.