Esrac96 Kızlar doğun yapacağınız hastanede küvez/yoğun bakım ( Rabbim kimseye göstermesin) vb olmasa yine de o hastaneye gider misiniz?
yenibirannis Esrac96 benm evime yakın bi hastane vardı ben orayı istedim ama Dr istemedi dediğiniz şeyler olmadığı için Dr özel dısardan gelicek iyikide orayı secmemimiş geçen arkadaşm doğum yaptı aşırı pişman oldu
Esrac96 yenibirannis bende şuan evime yakin olan bir tıp merkezine gidiyorum fakat emin olamadım değiştirsem mi diye. Yoğun bakım ve küvez yok.İnşallah ihtiyacımız olmaz ama Allah korusun bir şey olsa ne yapılacak bilmiyorum