Oğlum 32 de doğdu solunum ve emzirme için 21 gün kaldı 1860 gr dan 1740 gr a düşmüştü 2 olunca vermişlerdi dua edin bol bol sutunuzu etkileyecek şeylerden uzak durun rabbim kolaylığını verir onlar çok güçlü oluyorlar hiç korkmayın başka bir sıkıntı yoksa yakındır kavusmaniz sizi çok iyi anlıyorum ben pandemi zamanında dogum yapmıştım 2 kez zar zor göstermişlerdi sabredin hersey güzel olucak insallah