Arkadslar 37. Haftadaydm bebeğim 2800 kilolardaydı.Geçtiğimz gün kontrole gittim tansiyonum ilk defa aşırı yüksek çıktıvs tansiyon yüksek olunca hoca nst istediZ”.Nst de bebeğin hareketlerini yavaş görünce tekrar tansiyon baktı bebeği hemen almmz lazm bebeğin hareketleri çok yavaş Tansiyon onu boğar dedi yani. Sezeryanla alındı Çarşamba günü 2 gündür Yenidoğannyoğumbakmda çok şükür yine Solunum sıkıntısından dolayı 1 hafta tutulacak dediler. Başına gelen bu durum gibi bsey yaşıyan varmı🥹🥹🥹