Mdileekk 5 haftalık hamileyim karın ağrısı ve bel ağrısı var yaşayan varmı? korkmaya başladım düşük mü, yapıcam diye 🫤
Glcnapo Mdileekk karın ağrın şiddetli ise doktora gitmeni tavsiye ederim ama stres yapma bende 11 haftalık oldum hala karnım ağrıyor üşütme bide
Aysgl372 Mdileekk merhaba bende henüz bugun öğrendim idrar testi ve kan tahlili ile hamile oldugumu . Aşılama yöntemi yapıldı 15 gün önce fakat bir kaç gün önce kasık ağrım vardı şuan iyiyim 2 gün boyunca kahvemsi renkte hafif lekelenmem oldu bugun hariç. Şuan göğüs hassaiyetim var ve ben bu belirtileri her ay adet belirtisi olarak yaşıyordum. Ben ayrıca aşılamadan sonra düşük olmaması için duphaston kullanıyorum. Her kadında bunlar farklılık gösterebilir ama ağrınız yerleşmeden dolayıda olmuş olabilir bir doktora görünmeni tavsiye ederim🌸
Gurur Mdileekk 4 5 haftalik iken öğrendim ve bu sürede kasik ve karın ağrısı yaşadım regl ağrısı gibi de olabilir lekelenme olmadığı sürece sorun yok her lekelemeyin de yerleşme kanaması veya lekesi olmayabilir ona göre bilginiz olsun
Mdileekk Aysgl372 adet olacağım zaman bu şekil belirti yaşıyordm aynısı gibi pazartesi gidicem bakalım kanama lekelenme şuanlık yok öyle bişey inşallah olmaz inşallah saglıklıca kucagımıza almak nasip olur 🌸
Hatice_zngn Minikmucize13 Canım gayet normal Yumurta ceviz hergün tüketmeye çalış kabızlık yaşarsan da kuru kayısı ye en faydalı yöntem bide 12. Haftada artıyo kabızlığın ilaç veriyolar düzelmesi için ama hiç gerek yok demir ilacı balık ilacı falan kullandığımda da düzeliyo onun haricinde ada çayı içme kesinlikle hamileliğin boyunca şuan üzümden uzak dur 3 aya kadar kendini çok yorma ilk zamanlar geçmiyo evet sürekli görmek istiyosun ben 3 doktora gisiyodum daha çok görim diye ama zaten alışıcaksın zamanla 3 haftadan 2 ye düşücek
Kusumoldu Minikmucize13 sadece kanama değil düzensiz kalp atışı daha önceki gebeliklerde düşük gibi sebepler de risk grubu sayılıyor ben öyleyim mesela 2 haftada bir gidiyoruz
Minikmucize13 Kusumoldu bende daha önce boş gebelik geçirdim. Ama şimdi bebeği kalp atışını gördük 1 ay sonra gel dedi
Denizzli20 _aysee_98 merhaba. Gerçekten ata tohumdan kendiniz ekip dikip hiç ilaçsız gübresiz en doğalından besleniyorsanız evet her şeyin vitamini mineralini en verimli şekilde alırsınız. Annelerimizin bize hamileyken yediği meyve sebzenin besin değeriyle günümüzde yediklerimizin besin değeri maalesef ki aynı değil. Ben de ilk başta çok korkuyordum şüphelerim vardı çok araştırdım ve her şeye tamam demeyen bi doktor yakınım bana böyle bi açıklama yapınca çok mantıklı geldi. Ayrıca folik asit kullanma konusundaki artılar eksilerinden daha fazla yine de tercih sizin içinize nasıl siniyorsa
Gurur Minikmucize13 Selamlar bende gittim 7 haftalik iken kalp atışlarını duydum çok şükür şimdi 7+3 deyim mide bulantısı hafif var ilaçlar verildi ama olabildiğince kullanmamaya calisiyorum yinede Suanda beslenme olarak zaten paketli yicekler çiğ et bunlar yasak İyi pişmiş et tavuk balik Sebzeler iyi yıkanmış olmalı şeker önermesi benim doktorum olabildiğince almamaya çalış dedi vücuduna Her gün düzenli öğünlerim var şu tuketimi önemli çok zorlanıyorum bende içmekte bulantidan şimdi 12 haftada gidicem bende
CAA neeesee Bu pozitiflik vücudunuzda antikor bulunduğunu dolayısıyla rahat olmanız gerektiğini gösteriyor sakin olun🩷
Ezoo28 Minikmucize13 bende 6 haftalık iken gidip kalp atışını duymuştum doktorum 1 ay sonra gel bebeği görelim artık demişti
Ezoo28 11-02- bende 2. Trimestere girdim ve mide bulantılarım birazde geçti suanlik inşallah başlamaz tekrar 2li taramayı yaptırdınız mi
calkusuuu 8+3 deyim bende bugün hafif bir kanama ile telaşlanıp doktora gittim , bir problem görmedi yine de tedbir amaçlı Progestan iğne yapıldı . Umarım sağlıkla devam ederiz hepimizzzz
_aysee_98 mrsmom_ yok şeker yüklemesi de düşünmüyorum ama şimdiden rafine şekeri kestim hsmilelik boyunca tatlı yok sanırım bakalım 9 ayda anca ayda yılda bir dondurmayı çok severim onu yemek için kendıme izin vermeyi düşünüyorum
mrsmom_ İlk trimesteri geri birakmamiza son 10 gün 🤲🏻😍 hepimiz tum aşamaları atlatip sağlıkla çocuklarımızı kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🥰
Hesenzade_f_g mrsmom_ sizin bebek haftasina uyqunmu. Bəndə 10+2 olmalıydı. Doktor ölçüləri 11 hafta ya uyqun. Bu normalmi acaba