Minikmucize13 6+1 iken öğrenip aynı gün kalp sesini duyduk. 3 hafta sonra tekrar gel dedi. Dün 9 haftalık olduk şimdi 12. Haftada gel dedi. Her hafta sana belirtecek doktorun hangi işlem yapılacağını.Doğal şeker tüketmeni tavsiye ederim. Yani hurma, doğal pekmez gibi… Tuzlu şeyler genelde midenin bulantısını aldığını fark ettim. Sabah mide yanmalarını soğuk sütü yavaş yavaş yudumlamakla atlattım. Bulantımı da de çubuk kraker kesti. Yumurta peynirin bebişi güzel büyüttüğünü öğrendiğimden beri her gün yiyorum umarım işe yarar😄 Bakliyata tüketimini henüz başlatmadım inşallah kışa bol bol yeriz. Kısacası mevsim ürünlerini ve biraz daha doğal sağlıklı şeyler yememiz gerekiyor. Mesela kesinlikle paketli peynir yemiyorum. Köy peyniri satılıyor artık her yerde. Ondan alıp tuzunu salması için suya koyuyorum 2 saate salıyor. Bunun gibi detaylara dikkat edersen hem mideni biraz daha korumuş hem de ödem tutmamış olursun. Sağlıcakla kal 💜