TanemAyaz kesinlikle 3 kaybım var diyin bakıyorlar hemen. Araştırın arkasını bırakmayın ve hiç bir zaman ümit kesmeyin her şeyde bir hayır vardır. Demek ki yiyecek lokması yoktu yavrunuzun.
Diğer evlatlarımıza nasip olsun inşallah inşallah en yakın zamanda tekrar annelik duygusunu tadarsınız🤲🤲