2512tugbaclk Merhaba, Ataşehir Medar hastanesinde doğum yapan yada gebe takibi yapan varmı kızlar betül yıldız diye bir doktor var onu çok öneriyorlar fikri olan varsa yazabilir mi?
mrsmom_ 2512tugbaclk ben ilk gebeligimde ona gittim çok tatlı ilgili ama biraz donuk biri gibi geldi bana. Düşük yaptım evdede düşebilir isterseniz kurtaj yapariz dedi bana ben o sıra şoktan bişey istemedim tabi ertesi gun Zeynep kamile gittim orda dediler ki kendi düşse de temizlemeyi mecbur yapıyoruz zaten dedi ben anlamadım hani orda devam etseydim bana temizleme kismindan bahsetmedi yapmayacak miydi yoksa masraf diye mi çekiniyor en başta soylemeye bilemedim.
2512tugbaclk mrsmom_ ne zaman oluor bu olay çok geçmiş olsun bu arada. İnstagramds hatta Cavide ebe tarafından çok öneriliyor bir çok olumlu yorum duydum hakkınfa
mrsmom_ 2512tugbaclk Kasım Aralık gibi. Kendisi iyi gerçekten ama bilemedim bende düşük sonrası tekrar gitmek istemedim
Kullanici4141 2512tugbaclk merhaba ben gebe takibim için o doktora gidiyorum memnunum gayet. Siz gittiniz mi
2512tugbaclk Kullanici4141 yok ben henüz gitmedim. Randevu aldım sanırım randevu sistemiyle çalışıyorlar günümü bekliyorum umarım memnum kalırım bu 3. Doktorum olacak gerçekten özele gitmeme rağmen diğer ikisi çöp.. bilgilendirme sıfır ilgi alaka sıfır
Atlans 2512tugbaclk ataşehr medardaki doktorlara gitmediniz henüz dimi doğru anladım? Bende cavide ebenin tavsiyesi ile gideceğim de oraya iki doktor var hangis daha iyidr karar veremedim
2512tugbaclk Atlans evet ben gitmedim henüz. cavide ebeyi tanıyorum arkadaşım onunla evde suda doğum yaptı ve çok memnun kaldı. Kendisiyle bende konuştum beyül hanımı hastane çalışanlarını ve hastaneyi çok övdü. Bende hala doktor bulamadım gerçekten heryer hem çok pahalı hemde istediğim doktoru bulamadım. 22 haftalığım üstelik napıcamı bilmiyorum.. anadolu yakasındayım ailem avrupa yakasında medicalparka gittim bahçelievlerde çok iyi bi doktor buldum ama doğum fiyatları çok çok pahalı hakkımızda hayırlısı
Atlans 2512tugbaclk bende bir kontrole gideceğim bakalım inşallah memnun kalırım. Benim ssvd olacak bir de 🥲