Kızlar selam ilk zamanalr çok dikkat ediyordum sadece sola yatıyordum ama şimdi 35+5 deyim tek yöne yatmak imkansız gibi bişey vede sağ tarafta rahat ediyorum sola yatınca hemen uyuşuyor sol tarafım gece kendimi sağ tarafta yada sırt üstü buluyorum ya ondan sonrada vicdanım sızlıyor resmen yanlış biseymi yaptım diye yatisini kontrol edebilen varmı aranızda yada doktora soran varmı yatış konusunu