Sabah aniden suyum geldi hastaneye geldik Kontrol altına aldılar testler yaptılar su mu diye net sonuç alamadılar yatırdılar bizi bir gece sabaha kadar 3 kez daha suyum geldim kanamam başladı bu yatış sırasında 2 tane ciğer iğnesi olduk sabah doktor kontrole gelince bebeğin suyu azalmış öğleden sonra alacam dedi ama bebeğim çok küçüktü daha 34. Haftadaydık mecbur sezeryan ile alındı şuan ben odadayım o yeni doğan yoğun bakımında dua edin hamişler 🙏