Aysecrkbl58 benim doktorum da vitamin taraftarı değil. 12 haftaya kadar folik asit dedi, ben zaten kullanıyordum devam ettim 12 haftaya kadar. D vitamini yazdı haftada bir, hala devam ediyorum. İkinci trimesterde demir ilacı yazdı, gerçi eksiğim yoktu, gün ara kullanıyorum ve 3 trimesterde magnezyum başladık, açıkçası onu da hergün kullanmadım, gün ara. Değerlerim normal, o yüzden de belki çok bişey yazmadı. Omegayı sormuştum, daha çok yeni bir uygulama, hem ne kadar gerçek omega bu satılanlar belli değil dedi. Canın balık çekiyor ise ye, o kadar dedi. Şimdi 39+4 olduk, ne gelen var ne giden 😁 hayırlısı ile şu doğum da başlasa tamamız 🤭