Sewo Arkadaşlar genelde 2. Gebelikte daha hızlı kilo alındığı söyleniyor bu ne kadar doğru. Ben 2 kilo zayıfladım ama göbeğim çıktı daha 12 hastalığım.
Sevuz Sewo ilk gebeliğimde toplam 11 kilo almıştım. Şu anda 29 haftalık 6 kilo aldım. İnşallah önceki kilomu geçmem. Öyle aman aman iştahım da yok zaten. Sağlıklı beslenmeye ve gereksiz şeyler tüketmemeye çalışıyorum
Angels Bana doktorum 2. Gebelikte daha az alınır demişti ilk oğlumda 23 kilo almıştım 2. De 12 de kaldık
Sewo Angels aslında şunu demek istedim.kilo tartı da görünmese de vücut hamile gibi büyüyor. 2. Gebeliğin ondan mi acaba.hatta bu programda bebek anne kısmında ki bilgidede yazıyor 2. Gebeliklerde ve sonrasında vücut daha çabuk büyüyor
Bsrmhmd Benimde ikinci gebeliğim ilkindede ikinci dede bence aynı olucak ilkinde 12 kilo aldım şuan 2. Gebeliğim 11 kilo verdim ama 31 haftaligim 6 kilo almıştım bunu da 12 ye tamamlasam tamamdır 😉
Angels Sewo olabilir eşim sen bu kadar kilo almışmıysdın diyor halbuki diğerindeki kiloma ulaşmadım bile 🤔
Polatca27 İlk gebeliğimde 65 kilo ile hamile kaldım 69 ile doğuma gittim ikinci gebeliğim inanmıcaksınız kızlar ben lohusayken kilo aldım 80 kiloydum oğlum 5 aylıkken şuan 73 ile buna hamile kaldım 12 haftalığız bakalım bunda kaç kilo olcam :(
Sewo Polatca27 valla bana sorsan hemen giderim ama eşim falan biras daha dur diyor en fazla 2 hafta dururum dedim 😅
Sewo Polatca27 bende o zaman gidebilirim boş günüm. Hadi bakalım inşallah ikimiz de öğreniriz gönlümüze göre olur🤗🤗🤗
Momofthemert Benim de kendim dahil olmak üzere bütün tanıdıklarım daha az alıyo ben ilkinde 10 kilo almıştım bunda 7-8 biter heralde ama göbeğim daha erken çıktı ilk hamileliğimde 7. Aya kadar küçük bir göbeğim vardı bunda 5. Ayda bile daha büyüktü yeri genişliyomuş vs diyorlar ama bilemedim 😁😍