24+1 olduk çok şükür ama benim bir buçuk haftadır ağrılarım hiç geçmiyor yürürken otururken kalkarken dönerken yani artık moralim bozlulmaya başladı kasık bölgem çatı kemiğim özellikle bacağımı kaldırmaz oldum,magnezyum da kullanıyorum benim gibi olan var mi doktor herşeyin yolunda olduğunu söylüyor ama ben normal olduğunu idrak edemiyorum