İyi geceler kızlar 38 haftaya basmış bulunuyorum erkek bebek bekliyorum son 1 haftadır aşırı bi bel ağrısı var sağ kalçamdan vuruyor asla hareket ettirmiyor bazen yürütmüyor bile ve doğumum normal görünüyor doktor yürüyüş önerdi fakat ben yattığım yerden bile kalkamıyorum ne yapmam gerek