Elifelibass Bebeğim 19 günlük aç da olsa tokta olsa arada sırada parmağını emiyor sizce neden bunu yapıyor olabilir sarılık geçirdi hastanede yattık 1 gün acaba onun etkisi olabilir mi
Deletedmom0071 Emme refleksi o sizinki yine parmak emiyormuş bizimkisi elini komple ağzına sokuyordu 😅 normal bir şey yani ☺️🌸