37+4 haftalık gebeyim kuyruk sokumunda sancım var sol ayağıma vuruyor ama kasıklarım da ağrı yok normal doğum için son haftamdayım bebeğin kilosu sebebiyle pazartesi günü tekrar gitcem doktora bu şekilde belden sancısı olup kasıklara geceb oldu mu ne kadar sürer acaba bilgisi olan var mı