Kızlar çok kötüyüm bi nebze rahatlarım diye size yazıyorum sat 1 Aralık 36+1 olmam gerekirken bugün kontrole gittiğimde bebeğin 33 34 haftalık gösterdiğini son 15 gündür gelişemediğini söyledi doktorum en son 12 gün önce gittiğimde 2300 gramdı bugün hala aynı kilodaydı hiç değişim yok gelen hafta suni sancı başlatıcağını olmazsa sezeryanla alacağını söyledi doktorum 2.gebeliğim sizler böyle birşey yaşadınız mı bilginiz var mı kendi sancılarımı beklersem bebeğin karnımda ölebileceğini söyledi çok kötüyüm korkuyorum