Acoso Merhaba, ilk 2-3 oldukça zorladı beni, ağrılarım oldu. Doğuma girerken zaten elim ayağım titreyerek ve ağlayarak girdim korkudan öyle söyliyim 🙈🫠 Ameliyathane ekibi gayet ilgiliydi çok şükür, o yüzden ameliyat sürecini çok şükür güzel bir şekilde atlattım.😇