Kızlar iyi geceler 🫶🏻 Bugün kontrolüm vardı, doktorumla uzun uzun konuştuk. Aslında normal doğum istiyordum fakat gebeliğimde siyatik sinir ağrılarım oldu belden kalçaya kadar, çok zorlandım o nedenle eğer bel fıtığım varsa bile normal doğumda zorlar beni diye doktorumla sezaryene karar kıldık.🙏🏻 Allahın izniyle 25 Ağustos günü kavuşacağız tatlı kızımla.♥️🙏🏻 Yalnız benim sezaryene karşı korkum var. Özellikle ameliyat anı, sakin olur muyum, çok gerilir miyim vs.🫠 Bir de tabii ki ameliyat sonrası anestezi geçtikten sonraki ağrılar çok gözümü korkutuyor. Gerçekten o ağrılar dayanılmayacak gibi mi? Çok zorluyor mu insanı?🥺