Bebeğim Ekim’de doğacak inşallah yani kış bebeği olacak ikinci bebeğim ikisi de kız zaten bissuru ilk bebegimden kıyafet var ama yine de yeni olması ona özel olması için alacağım sizce yenidoğan ne kadar kıyafet almaliyim beden olarak nasıl ne yapcam bilemedim halbuki tecrübeliyim yinede siz nasıl aldınız beden olarak ne aldınız merak ediyorum kizlar paylaşırmisiniz