09-11-22 Kızlar iki gündür sarımsı yoğun gelen bir akıntı var tıpkı regl gibi akıyor hissediyorum kanama sanıyorum bakıyorum yoğun şekilde sarı bı akıntı kaç kere silersem o kadar akıyor wc de sizce nedir bu bir haftadır da ara ara gelen sancılar var 39+2 yiz.
Mommysu 09-11-22 Nişan mukuslu ve kahverengi oluyor diye biliyorum. Akıntı olabilir son dönemlerde akıntılar çoğalıyor
Deletedmom0071 09-11-22 sudan şüpheleniyosanız acil hastaneye gitmeniz gerekir. Su kaçağı varsa bebek için her an risk taşır. Orda zaten bir test var onu yapıp anlayacaklar. Kaçaklar su ise sezaryene alıyorlar ya da suni verip doğumu başlatıyolar. Hemen gidin…
Ebus2045 Mommysu yok canım Nisan farklilik gösterebiliyor kişiye göre kiminde yoğun şeffaf,kimisinde sarı,pembe veya kırmızı olabiliyor. Benimde sefafti içinde kırmızı leke vardı sadece doktor söylemişti ordan biliyorum. Nisan olabilirr
Deletedmom0071 tubimom bebek enfeksiyon kapabilir hayatı tehlikeye girebilir hala ev topluyorum diyosunuz. Maşallah sizdeki rahatlık kimsede tok. Kızınızı kaptığınız gibi hastaneye gitmeniz gerekiyor farkında mısınız?
tubimom 1prensesannesi_ biraz ev topluyorum hepsi gelmedi sanırım kızımda uyuyor sabaha karşı gideyim diyorum sancı da yok
Deletedmom0071 tubimom hepsinin gelmesine gerek yok kaç anne azcık da olsa ara ara su geldiğini farketmediği için bebeğini kaybediyo haberniz var mı?
tubimom Deletedmom0071 böyle sert çıkmaya gerek var mı bende bunu bilmiyorum yani suyu gelip bir kaç saat bekleyeni biliyorum kaldı ki bebeğim hareket ediyor daha fazla neden strese sokmaya çalışıyorsunuz
DENIZ_55 tubimom suan nasilsiniz dogum yaptınızmi herkese kulak aşıp üzülmeyin söyleme üslubu çok yanlış
Deletedmom0071 tubimom ayrıca bebeğinizin hareket etmesi onun enfeksiyon kapmayacağı anlamına gelmez yani ben sizden daha gazla endişelendim başıma geldiği ve bebeğimi az daha kaybetme durumuna geldiğim için bunu yazdım ama siz hala rahatsınız…
Zeymerr tubimom arkadaş size bianlık panikle çıkışmış gibi yazmış ama kötü niyetle yazmadığını düşünüyorum sizin iyiliğiniz için durumun aciliyeti olduğu için öyle demiş çünkü su geldiği zaman sancın olsun olmasın gecikmeden hastaneye gitmek gerekir Allah korusun bebeğin suyu azalıp hayati tehlikesi oluşabilir içerideki su miktarını siz bilemezsiniz o yüzden gecikmeden gitmekte fayda var. Rabbim hepimize evlatlarımıza sağ salim kavuşmayı nasip etsin inşallah 🌸
Crnryyn01 09-11-22 normal akıntı gibi o. Nişan daha çok kan rengine yakın sanırım. Suyun gelse zaten öyle damla damla değil baya bi geliyormuş. Son günler sanırım akıntın çoğalmş
Seyhan494 09-11-22 benimde sarı şeklinde geldi ve sümüksüydü baya da çok sildim en son ufak kahverengilik geldi bence bu nişan çünkü normal akıntım 3 4 silmede hala gelmiyordu önceden bunda gelmişti birde internette okudum sarımsı da olabilir diyor