Kızlar iyi geceler . Ben şuan ikinciye hamileyim 25 haftalık. Kısım olacak . Birde 20 aylık oğlum var ilk doğumum normal oldu ama yanlış ıkınma kaynaklı makata kadar yırtılmam oldu. Uyutularak dikiş atıldı. Hal böyle olunca 7-8 ay büyük abdest sıkıntısı çektim. Şimdi aynı şeyin tekrar olmasında korkuyorum hatta bazen sezaryen mı olsam diye düşünmüyor değilim ama normal taraftarıyım. Herkes ikinci kolay doğuyor diyor . Korkum çok fazla siz neler diyorsunuz yırtılması olup koşa süre sonra doğurup kolay doğuran var mı veya ikinci doğum gerçekten kolay mı oluyor