Ygmr22 34+3 haftaligim idrar yolu enfeksiyonu var ilaç almadım sürekli yanma ağrı hissediyorum yaşayan varmi
Damla Ygmr22 ilaç almalısın enfeksiyon basit bişey değil ilerleyebilir doktora görün mutlaka ve ilacını kullan
Ygmr22 Damla defneveannesii_ Hastaneye gittim antibiyotik verdiler bı şase içtim rshstladim biraz ama 3-4 saat sonra yeniden zonklamalarim başladı
defneveannesii_ Ben de böbrek taşı düşürüyorum o sebeple idrar yolu enfeksiyonum oluyor. Doktorum uroday tek kullanımlık şase verdi onu kullanıcam 🙏🏻 Enfeksiyon iyi değil ilerlememesi için doktoruna danış mutlaka, ilaç verir 🙏🏻