AAtlas benim doktorum eylül sonu alalım dedi ama ben 1 ekimde istedim beklicez bakalım kısmetse erken gelmezse ❣️ 2. hamileliğim 20 aylık oğlum var benim doğumum kolay geçti sezaryenden sonra ilk ayağa kalkış zordu benim için bide ilk 3 gün tuvalete gitme emzirme oturmada zorlandım 4. günü evde süpürge yapıyordum o derece :) merak etmeyin inşallah sizinde güzel geçer ❣️