Allah’ım çok kötü birşey sanki sezeryn değil beyin amelytı olmuş gibi önüme bakıp çocuğumu emziremedim işl doğumumda, ikincide de aynı şeyi yaşıyacağm diye okdr korkuyorum ki doktor ozmn bol bol sade nescafe demişti bide geralgine içeriği kafein olan bi ağrı kesici vermişti iyi gelmişti bana. Allah yardım etsin spinal sonrası baş ağrısı çok kötü birşey onu sadece yaşayan bilir. Bol bol nescafe için