Mine9166 Yaa sizinde mi aynı .. Bende sürekli erken doğumdan dönüyorum kasıyor arada falan ama içim rahatladı, o kadar çok varmış ki suyu çok olup kasılan falan ama normal olan sağlıkla ve zamanında doğan..burda gördüm..bende tedirgin olmuştum inşallah bizim bebişlerimiz de sağ salim kucağımıza gelirler .. tontişler sabırsızlanıyorlar heralde biran önce gelmek için..😄🥰