Merhaba gebeliğimin 27.haftasındayım. 6 ay inanılmaz rahat ve sorunsuz geçti taaki bugüne kadar. Bugün dünyam tepetaklak oldu hiç beklemediğim bir şeyi yaşadım.Çarşıya çıkmıştım ve dönerken kasığımda yani vajina bölgemde bir baskı hissettim. Tuvaletim de vardı ona yordum başta ve hemen tuvalete girdim. Çıktım baktım hala devam ediyor o kadar yavaş adım atabiliyorum ki her adımımda canım çıkacak sandım. Gıdım gıdım yürümeye çalıştım ama olmadı bir taksi çağırdım hemen eve geçtim duvarlara tutuna tutuna zar zor kendimi yatağa attım. Telaş ya da panik yapmak istemedim. Uzanırım geçer dedim. Ama saatlerdir ne zaman ayağa kalkıp yürümeye çalışsam aynı acıyla kıvranıyorum. Yatarken bir sorun yok ağrım yok otururken bir sorun yok ama ayağa kalkıp sağlı sollu adım atmaya çalıştığımda birden vajinamdaki kasılmayı hissediyorum ,dik durup ilerlemem mümkün değil iki büklüm duvarlara tutuna tutuna gidiyorum tuvalete. Nedir bu yaşadığım durumun adı , normal mi? Başına böyle bir şey gelen var mı? Ne yapmalıyım?