meraklimel Kızlar daha bir aydan fazla zaman var hareketleri azaldı diye gelmiştim sadece içim rahat etsin diye. Sancı çıkmış iki doz ciğer geliştirici yaptılar. Doğurmam umarımm hissetmiyorum ben sancıyı sürekli soruyolar
Deletedmom_116 meraklimel nst ye pek güvenmiyorum ben şahsen Ben sancidan agliyodum nst de bı kere 20 ye çıktı doğum yaptığım gün şaka gibi😂gelen geçen nst takiyodu en son alın çıkarın şunu diye bağırdım taktirmadim
cauuv1 meraklimel planlı sezeryan olcaktım tarh belliydi aynı sebepten yatıs verdiler sancı cıkıyodu hissetmiyodum ve o gün dogurdum tarihinden önce dogdu şimdi 2 aylık olduk bile
meraklimel Jamila_Karim hissediyor muydunuz peki ve hala yatırıyorlar mı ağrım olursa geleyim diyorum onu da kabul etmiyorlar
Jamila_Karim meraklimel hayır ağrı hiss etmiyorum Yatış da vermediler. Doktorum eğer nişan gelirse mutlaka haberim olsun dedi Şu an 37ci haftama girdim. 23 Ağustosta sezeryanım var. Umarım ona kadar dayana bilirim. Daha erken olmasından korkuyorum
Ilaydaerd Jamila_Karim inşallah gönlünüzce olur her şey kaç çıkıyor nst grafiğinde hani resmini yükleme şansınız var mı beni de eve gönderdiler de merak ediyorum
cokkasmabeabi Deletedmom_116 benim de öyle oldu. Bide duzeltiyodum sancı çıkıyordu kabul etmiyolardi bozma diyolardi bana 😂
meraklimel Deletedmom_116 evet tık hissetmediğim zaman 40 küsür çıkıyor ağrım varken 20lerde. O başka bir ağrıdır diyorlar😅
1melekannesi3858 Deletedmom_116 canım mrb ya bende 36+4 haftaligim bebeğin kilosu 2500 2600 civarı imiş doktor 2500 olursa korkm a kuveze girmez demişti ultrasonda yanılma payı çok oluyormus 2 kiloya kadar düşerde kuveze girer diye korkuyorum girmez değil mi doğum felan olursa
Deletedmom_116 1melekannesi3858 nefesi sorunlu olmazsa kilodan girmez cnm merak etme çok düşük degilmis
1melekannesi3858 Deletedmom_116 olmaz inslalah canım oda ya cok korkuyorum olsa bile ne kadar yatırırlar aceba haftam ileri
Deletedmom_116 1melekannesi3858 korkma stres yaparsan bebek daha çok etkilenir merak etme bir sorun olmaz Allah in izniyle ben doğumda ölcektim nerdeyse ama Allah’ım Bildigi var ise evladımı benzsiz birakmadi stres yapma sakın Sağlıkla gelsin minnoş ❤️❤️
1melekannesi3858 Deletedmom_116 ay sağol kuzum Allah razı olsun sağlıkla büyüt sende inşallah bebisini Rabbım zaten doğum yapana kolaylık saglarmis Rabbım hepimizin yar ve yardımcımız olsun inslalah