Merhaba kızlar 2 gündür şiddetli mide yanması yaşıyorum acilden giriş yaptım serum vs takıp ilac yazıp yollarlar diye, muayene yapıldı her ihtimale karsı nst bakalım deendi ve çok tuvaletim vardı öncesinde neyse nst girdik ve sancı cıktı çünkü mesanem doluydu ve kramp giriyordu ara ara. Neyse doktor baktı sen ağrı hissetmiyor musun hiç dedi bi alttan muayene edelim seni acılmana bakalım dedi lavaboya gidip geldim ve ağrılarım geçti zaten😀 neyse sonrasında bakıldı açılmam hiç yok bebek baş aşağı dönmüş dendi usgde merak ettiğim şey şu erken haftalarda çatı muayenesi olup doğumu erken başlayan oldu mu? Tuvaletim olduğu için sancı çıktığından emindim ama doktoru ikna edemedim bu yüzden de alttan bakıldı 🥲