Kontrolum vardi bugun. Asistandi bana bakan kisi ,herhalde blmiyorum artk orasini. Neyse, bebegin suyuna bakti normal dedi..snra da pc basinda olan diger kisilere ‘şeye bakayim dedim de, hmmm 6cm’ dedi. Bende soramadim bi an o ne diye.malum devlet hastnesi. Her soru sorusumda dayak ycem zannediyorum 😂😂 sizce o 6cm diye olctugu nedir yaww ultrasonda? Rahim kisaligi vs gbi bsy olablr mi? Hc bilgim yok suan kafamdan atiyorum ,😂😂