37+2deyim bende .bebeğim çok aşağıda yatmak eziiyet gibi.saga sola dönmek çok zor.tam rahatlastim diyorum cisim geliyo.kalkiyorum uyku falan kalmiyo.geceleri daha hareketli canımı yakiyo.bi an önce sağlıkla gelsin bebislerimiz inşallah.benimde acı esigim çok yüksek ama o sancı geldiğinde eşik mesik kalmiyo anliyo insan🤗