Kızlar kendi doktorum bana suyun az dedi perintaolojiye yolladı perintaoloji bu su yeter doğuma kadar dedi 24 lü haftalarda neyse 29 da bi devlet doktoruna gittim gözüktüm suyun cidden az dedi 5-25 arası olması gerekirken senin 8 dedi alt sınıra yakın yat kalkma dedi neyse şuana kadar 3 farklı doktor önerisi almış oldum böylelikle kendi suyum az diyen doktorum 3 haftada bir çağırıyor beni ama benim içime sinmiyor 3 hafta içinde farklı bi doktordan da görüş alsammı acaba ? Hiç gitmediğim başka bi doktor ama bende şaşırdım artık aklım hep bebeğimde 31 olduk