Yasmnnn Kızlar benim hamileliğimin başından beri sarı akıntım var, bazen cok koyulaşıyor sanki kahverengiye dönüyor gibime geliyor yada ben öyle sanıyorum.. Bu sarı akıntıyı yaşayan varmı? Herzaman çok endişeliyim ya :( 9+0'ız bu arada...
Aliiss Yasmnnn benimde pembe akıntım oluyordu doktorum önemli olmadığını söyledi Ablamlara sormuştum onlarda belli zamanda oluyorsa adet günlerin gibi onun lekesi olabilir demişti 13 haftalığız hiç kalmadı şu an 🌸
mineeeee Yasmnnn siz yine doktorunuza gidin .O size gerekli testi yapıp ilaç verecektir.Iciniz rahat etsin.Enfeksiyon maalesef erken doğuma sebep olabiliyor.Bende öyle mesela.Surekli yeniliyor.Surekli fitil kullaniyorum
cigdemcanruh 36+3 haftalgm gebelgmn basndan beri var enfeksyn oluyo ilaç kullanyrm bi süre aknti gecyr snra tekrar devam ediyo. bu haftadaym hala var.
Yasmnnn cigdemcanruh doktorum da bana hafif enfeksiyon var dedi bi toz verdi kullandım dun gece.. Bi akıntı gördüğüm zaman hep korkuyorum ya 2 düşüğüm oldu bu 3üncü ister istemez korku oluyor.. Az rahatladım teşekkür ederim :) Peki kahverengi de akıntın oldu mu?
Ayse35 Bende de mantar san dolayı var o akıntı doktorunuza söyleyin bence ilerlemeden ilaç tedavisine başlayın