Kızlar 26+2 deyim günler ilerledikçe sanki doğum zamanım gelmiş gibi bir korku sardı beni. İlk gebeliğim şu an için normal doğum planlıyoruz. Doğumu düşünmekten uyuyamıyorum bile diyebilirim. Nasıl doğurcam,dikişim olcak mı vs vs canım o kadar tatlıdır ki baş ağrısına bile dayanamam hele şu dikiş konusu korkulu rüyam.. hamileyken Benim gibi olup bebişini doğuranlar tavsiyeleriniz var mı helpp